image description

MES of the Republic of Belarus

Электронныя звароты

Работа са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў адпаведнасці  

Электронны зварот пішацца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінны змяшчаць: поўную назву юрыдычнай асобы; месца знаходжання юрыдычнай асобы; апісанне сутнасці звароту; прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты; адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінны змяшчаць: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна; адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна; выкладанне сутнасці звароту; адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Вы можаце адправіць электронны зварот у МНС наступнымі спосабамі:

  1. пакінуць свой электронны зварот у рубрыцы «Электронны зварот», запоўніць адпаведную рэгістрацыйную форму.
  2. адправіць зварот на адрас электроннай пошты МНС
  3. пакінуць свой электронны зварот у рубрыцы «Задаць пытанне Міністру».

У сувязі з тым, што Міністр па надзвычайных сітуацыях Уладзімір Аляксандравіч Вашчанка атрымлівае вялікі аб'ём карэспандэнцыі, пераканаўча просім паведамляць у дадзенай рубрыцы пра сітуацыі, якія патрабуюць асабістага ўмяшання, а таксама ўносіць прапановы па ўдасканаленні дзейнасці МНС.

Да электронных зваротаў, якію падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Да формаў электронных зваротаў заяўнікі могуць далучыць дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументаў аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншых дакументаў і (або) звестак, неабходных для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах).

Дапушчальнымі фарматамі прымацаваных дакументаў і (або) звестак у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканаў) з'яўляюцца PortableDocumentFormat / A (PDF / A), OfficeOpen XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), RichTextFormat (RTF) , тэкставы файл (TXT), OpenDocumentFormat (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), PortableNetworkGraphics (PNG), TaggedImageFileFormat (TIFF), JointPhotographExpertsGroup (JPEG), JointPhotographGroup (JPG).

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а тыя, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • напісаны не на беларускай або рускай мове;

  • не змяшчаюць прозвiшча, уласнае iмя, iмя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

  • не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адраса яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнае iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);

  • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;

  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;

  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

  • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь;

  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

  • пададзены паўторны зварот, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;

  • з заяўнікам спынена перапіска.

У адпаведнасці з падпунктам 1.1 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" (у рэд. ад 2014/11/13) звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян , у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб (далей, калі не пазначана іншае, - зварот) незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган або іншую арганізацыю (далей, калі не пазначана іншае, - арганізацыя) яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

  • у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або ўваходзячых у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду Рэспублікі Беларусь, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;

  • ў іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

У выпадку, калі паступаючыя электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар ​​(больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні Міністра або асобы, упаўнаважанай iм падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце МНС у глабальнай камп'ютэрнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.


Back
Закрыть
Close Close close
Зачыніць

    Центральный аппарат МЧС

    Территориальные управления

    Департаменты

Закрыть