MES of the Republic of Belarus

Мультымедыя па АБЖ

Сацыяльная рэклама ўжо не першае дзесяцігоддзе аформілася асобным відам не толькі дзейнасці рэкламістаў і піяршчыкаў, але і творчасці. Разам з тым, для прапагандыстаў МНС -наглядная прадукцыя, аўдыяролікі, відэафайлы - магутны і эфектыўны спосаб перадачы інфармацыі і адна з формаў навучання бяспекі жыццядзейнасці. Ва ўмовах сучаснага свету, калі з ранняга ўзросту чалавек прывучаецца ўспрымаць інфармацыю ў выглядзе кліпаў, своеасаблівай мазаікі яркіх візуальных вобразаў, гэтая вобласць з'яўляецца адной з дзейсных ў працы з насельніцтвам.

Ці будзе прачытаны слоган, размешчаны на плакаце, білбордзе і г.д.? Запомніцца ці што? Захоча чалавек спыніць свой погляд на дадзеным прадукце або палічыць яго ня цікавым? З гэтага вынікае, што галоўная мэта нагляднай прадукцыі - зацікавіць чалавека, зачапіць яго ідэяй, звярнуць на сябе ўвагу, абвясціць наяўную праблему ў даступнай і зразумелай форме.

Для гэтага рэспубліканскім цэнтрам прапаганды МНС праведзены шэраг крокаў.

Работнікамі МНС быў праведзены аналіз сацыяльнай рэкламы, якая размяшчаецца на ўсіх без выключэння рэкламных носьбітах. У выніку ў Міністэрстве па надзвычайных сітуацыях Беларусі утвораны рэдакцыйна-мастацкі савет, праца якога накіравана, на тое, каб пазбегнуць «бессэнсоўнай рэкламы ні пра што».

Другім крокам у працы па стварэнні якаснай сацыяльнай рэкламы МНС стала распрацоўка брэнд-пакетаў тэматычных акцый, у якія адначасова ўваходзяць эскізы білбордаў, перацяжак, рол-стэндаў, улётак, афармлення грамадскага транспарту, плакатаў для тратуарных сіці-боксаў і г.д.

Гэты вопыт узяты з маркетынгавай асяроддзя, калі для стварэння паспяховай камерцыйнай або сацыяльнай рэкламы выкарыстоўваецца, як правіла, комплексны падыход. Запускаецца цэлы комплекс рэкламных вырабаў, медиапосланий, сюжэтаў і інш., Аб'яднаных агульным фірмовым стылем і сюжэтным зместам, чым дасягаецца раўнамерны і пісьменны з псіхалагічнага пункту гледжання ахоп аўдыторыі. Пры гэтым масіраванага накладу не патрабуецца, так як супольнасць стылю розных медиасредств стварае эфект масавасці акцыі і не размывае ідэі паслання.

Трэці. Адзін з самых складаных крокаў - выкарыстанне «крэатыўных» рашэнняў пры стварэнні сацыяльнай рэкламы МНС. Напрыклад, нямала спрэчак і водгукаў у СМІ, сацыяльных сетках атрымала серыя выпушчанай ў 2014 годзе рэкламнай кампаніі МНС пад агульнай назвай «У свеце жывёл». Галоўны вынік, - гэта не тое, што рэклама падабаецца ці не патэнцыйнаму «спажыўцу», а той, што пра яе гавораць. А значыць, кажуць і пра праблему пажараў або купання ў нецвярозым стане.

У раздзеле Мультымедыйныя матeриалы па АБЖ мы сабралі лепшыя напрацоўкі рэспубліканскага цэнтра прапаганды МНС. Для зручнасці ўсе яны падзеленыя па спосабе трансляцыі:

Асобным раздзелам ідуць брэндпакеты, якія могуць змяшчаць усе 3 віды матэрыялаў - як улёткі, банеры, так і аўдыё- і відэаролікі (напрыклад, брэндпакет «Зоркі за бяспеку»).


Back
Close Close close

    Центральный аппарат МЧС

    Территориальные управления

    Департаменты

Закрыть